יום רביעי, 14 במאי 2008

כימו - סיכום שבוע

היום אני מרגישה הרבה יותר טוב. לא היה קל ולא היה נעים אבל עברתי את זה כמו גדולה. על הדרך חטפתי גם דלקת חריפה בגרון מלווה בחום. גררתי את עצמי על-פי ההנחיות (כשיש מעל 38 מעלות חום) לקופת-חולים ואני על אנטיביוטיקה. הבחילות היו ממש מזעריות ובעיקר הרגשתי תשישות, משהו שאף פעם לא התנסיתי בו. במשך 3 ימים לא יכולתי לקום מהמיטה והרגשתי צורך להיות במנוחה מלאה. התקשרתי לאחות שמלווה אותי לשאול אם תופעה כזאת מקובלת והיא אמרה לי שזה בסדר, אז הייתי רגועה מהבחינה הזו. את הזמן במיטה העברתי בקריאת הספר "The Measure of a Man" - הספר האוטוביוגרפי והרוחני של סידני פוטייר (הספר נמצא אצלי מספר חודשים אבל לא הצלחתי להגיע אליו). שנים שלא קראתי ספר ועכשיו אני מבינה מה הפסדתי. זה היה הספר הנכון בזמן הנכון - עונג אמיתי. החוויה הכימותרפית לא נעימה בכלל, ההרגשה הכללית לא טובה והטעם בפה איכסה - מטאלי כזה, אבל היתה זו גם הזדמנות (בלית-ברירה) לעצור, להירגע על אמת ולהינות הנאה אמיתית ומלאה מספר טוב.

יש לי ספריה גדולה אבל לא קראתי את כל הספרים שקיבלתי או רכשתי במשך השנים. עכשיו לקחתי לידיים את הספר "Why People Don't Heal and How They Can" של Caroline Myss, Ph.D. בהקדמה היא כותבת: "I want you to feel confident that there is something here that will facilitate your healing". בלב התפללתי וביקשתי הדרכה כיצד להבין ולהתמודד עם מה שקרה לי - והתשובה לגבי מסע הגדילה הרוחנית שלבטח צפוי לי בהמשך אולי היתה מונחת כל הזמן בספריה הביתית שלי.

החברות בעבודה תמכו ופירגנו, התקשרו אליי יום יום ושיתפו אותי באהבה בכל מה שקורה במערכת, מה שגם עזר לי המון.

אין תגובות: