יום שבת, 17 במאי 2008

מדהים האינטרנט הזה

לא יכולתי שלא להגיב למאמר: When Pain Comes Our Way כי פשוט היה נראה לי שהוא נכתב במיוחד עבורי. אז נרשמתי באתר המדהים DailyOM והוספתי תגובה לידיעה, ומה-זה הופתעתי לאחר מכן כשקיבלתי עשרות אימיילים תומכים ואוהבים מחברים אחרים שרשומים באתר, ביניהם גם כאלה שעוסקים בתחום ההוליסטי. ממש מחמם את הלב.

זה כבר השבוע השני אחרי הכימו ואני מרגישה טוב. יש לי רגישות בחניכיים ועוד משהו שלא נעים להגיד אבל ארמוז שבידה היה עוזר מאוד בתקופה הזו, אבל העיקר שאני כבר לא במיטה, אתמול אפילו יצאתי לכמה שעות ונראה לי שביום ראשון אלך לעבודה ויהיה בסדר. בכל אופן אני כבר מתחילה לעשות "הפוך על הפוך" במטרה לשנות דפוסי חשיבה והתנהגות ולהכניס חיוביות לחיים שלי - ללמוד חמלה, את משמעותה של הסליחה וערכה של אהבה מודעת. כשאני מתרגלת וחושבת בצורה חיובית - אני בפירוש רואה שקורים לי דברים טובים ואני מרגישה נהדר.

נפגשתי עם עובדת סוציאלית ביום חמישי (כחלק מחבילת הטיפול שאני מקבלת במרפאת לין). סיפרתי לה על הרקע המשפחתי שלי, קשיי והתלבטויותיי והיא נתנה לי כמה טיפים בקשר להתמודדות שלי ביחד עם המשפחה בתקופת הטיפולים שאני בהחלט מתכוונת ליישם - כמו להיעזר בילדים בזמנים שמאוד קשה לי אבל גם לדעת לשחרר מתי שאני מרגישה טוב. גם עברנו ביחד על הטפסים שיש למלא למס הכנסה ולביטוח לאומי ובסך הכל הפגישה היתה פתוחה ונעימה.

אין תגובות: