יום חמישי, 24 באפריל 2008

מתרגלת למציאות חדשה

הרופאה ממרפאת לין התקשרה אליי אתמול להודיע לי שתוצאות הניתוח הגיעו וכמו שכבר אמר לי הרופא הכירורג, אצטרך לעבור טיפול כימי - "לא קשה" - היא אמרה. אני לא יודעת מה זה "לא קשה" אבל שיהיה. האימה שהשתלטה עליי אחרי הביקור אצלה בשבוע שעבר עזבה אותי ולאט לאט אני מתחילה להסתגל למצב החיים החדש שלי, אני מצליחה לעבור את הפחדים ומכינה את עצמי נפשית לטיפולים בהמשך. כל שלב, כל הסבר שניתן לי עד כה בתהליך הזה של הטיפול במחלה גרם לי לטראומה וכל פעם לקח לי כמה ימים להתאושש, להתגבר ולהסתגל.

היום היה לי יום טוב. הזמנתי תור לרופא נשים - ותוך שעה הייתי אחרי בדיקת אולטרסאונד ומשטח צואר הרחם. אני לא מסוגלת להבין איזו מטומטמת הייתי כל השנים שלא הלכתי להיבדק!! אבל עם גילוי הסרטן בשד כבר התחלתי לחשוש שאולי הוא נמצא בעוד מקומות בגוף שלי והסרטים שרצו לי בראש שיגעו אותי. אני שמחה שלפחות את העול הזה הורדתי מעצמי. אחרי הביקור אצל רופא הנשים הלכתי למספרה והסתפרתי קצוץ קצוץ. דווקא זה לא היה משהו חדש בשבילי מכיוון שבמשך שנים הסתפרתי קצוץ ותמיד אהבתי את זה. רק בשנתיים האחרונות השיער שלי ארך והלכתי עם קוקו. לא רציתי לצבוע אבל הספר שלי החליט שעדיף - "שאנשים לא ישאלו שאלות". לא הספקתי לחשוב על זה והצבע כבר היה מרוח לי על הראש - חציל כזה. דווקא יצא יפה. שיתפתי אותו במחלה שלי וביקשתי ממנו שיגלח לי את הראש בהמשך כשאצטרך. ככה הבנתי, שצריכים לגלח את הראש במהלך טיפולי הכימותרפיה. מה-זה לא ראיתי את עצמי בסרט הזה אבל מה לעשות, זאת עובדה ולאט לאט אני מתחילה להשלים איתה. ביום ראשון אני מוזמנת לעשות בדיקת אקו-לב ולקבל הנחיות להמשך הדרך.

All in All כמו שאומרים, אני אסירת תודה לאלוהים. אני אסירת תודה על הגילוי המוקדם ועדיין המומה מהכוח האוהב שהוביל אותי לבדיקות, אני אסירת תודה שהניתוח עבר בהצלחה, אני אסירת תודה על הילדים המקסימים שלי - שלפעמים רק בשעת משבר ניתנת ההזדמנות להכיר את הנפש האמיתית של האדם ואני כל כך גאה בהם. אני אסירת תודה עבור ההערכה החדשה שלי לחיים, החיים קיבלו טעם כזה מתוק פתאום שמאוד בא לי להיות אמיצה ולעבור את הטיפולים בהצלחה.

אין תגובות: